Congres- en vergaderlocatie

Een congres organiseren of vergaderruimte boeken voor 2 tot 200 personen? Daarvoor kun je terecht bij Driestar educatief in Gouda en Barneveld.  

Wij beschikken over diverse ruimtes voor kleine en grotere evenementen.
Je kunt voor een brainstormsessie of vergadering terecht in één van onze vergaderruimtes of voor een symposium of seminar in onze congreszaal.

Naast ruimtes voor plenaire sessies zijn er ook kleinere ruimten beschikbaar voor parallelle sessies of workshops. Door onze scherpe prijzen zijn we een goed alternatief voor een congrescentrum.

Naast onze locatie in Gouda bieden we ook vergaderruimtes aan in Barneveld. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via telefoonnummer 0182-540333.

Congreszalen

Onze congreszalen zijn gelegen op de begane grond, naast onze foyer.

Kleine congreszaal - Capaciteit circa 70 personen bij theateropstelling
Grote congreszaal - Capaciteit circa 125 personen bij theateropstelling 
Deze zalen kunnen samengevoegd worden en bieden dan ruimte aan ca. 200 personen.

Grote congreszaal
Grote congreszaal
Kleine congreszaal
  
Uiteraard zijn andere opstellingen dan theateropstelling ook mogelijk, deze kunnen invloed hebben op het aantal zitplaatsen. Alle faciliteiten op het gebied van multimedia zijn aanwezig en bij de prijs inbegrepen.

Workshopruimtes

Geef je een aantal workshops tijdens je bijeenkomst? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij hebben tal van lokalen, voorzien van beamer, digibord en laptop.

 
 

Foyer 

Voorafgaand aan de bijeenkomst worden de gasten ontvangen in onze ruime en moderne foyer.    
 
 

Vergaderruimtes

Wij verhuren verschillende vergaderruimtes, gelegen op onze eerste en derde etage. De ruimtes zijn geschikt voor 2 tot maximaal 26 personen. 

Deze ruimten zijn naast de audiovisuele middelen standaard voorzien van een flip-over of whiteboard.
 
1.42
3.03
3.05

Collegezalen

Ook de collegezalen van onze hogeschool, gelegen op de eerste en tweede etage, zijn te huur. Vaste stoelen in een collegezaal-opstelling. Piano aanwezig. 

Zaal 1.09 - capaciteit max. 140 personen
Zaal 1.10 - capaciteit max.   45 personen
Zaal 2.08 - capaciteit max.   65 personen
 
 
   

 

Apparatuur

Zaalprijzen zijn inclusief gebruik van audiovisuele apparatuur (beamer, digibord, laptop, microfoons).

Wifi

Wij bieden u onze vergaderfaciliteiten standaard aan met één vaste internetaansluiting. In het gebouw is gratis wifi beschikbaar. 

Ontvangst

Het evenement wordt aangekondigd op de monitor in onze ruime ontvangsthal met verwijzing naar de desbetreffende vergaderruimte. Wij kunnen op de monitor de gewenste tekst plaatsen met het bedrijfslogo.

Bereikbaarheid en parkeren

Er is ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid op ons eigen parkeerterrein. Hier zijn twee oplaadplaatsen voor elektrische auto's beschikbaar. Station Gouda is op loopafstand. 

Tijdens het bezoek of evenement is onze receptie aanspreekpunt voor al je vragen. Zij zijn je graag van dienst!


Catering

We bieden niet alleen verschillende faciliteiten, maar kunnen ook aan alle mogelijke cateringwensen voldoen. Of het nu gaat om een kopje koffie met een echte Goudse stroopwafel, een lunchbuffet of een diner ter afsluiting van je vergadering, onze cateringmedewerkers zijn je graag van dienst.