Identiteit van de leerling

Als we nadenken over de identiteit van de school, hebben we uiteindelijk altijd de vorming van de leerling op het oog.

De identiteit van de school krijgt concreet vorm als we nadenken over de levensbeschouwelijke en morele vorming van onze kinderen.
E. (Elsbeth) Visser

Onderwijsadviseur
Docent master Leren en innoveren

Telefoon:
0182-540387 0182-540387
LinkedIn:

Nieuws

  • Een christelijke leraar of een christen die lesgeeft? – deel 6

    In het jubileumjaar van de Driestar (75 jaar) werkt het onderzoekscentrum aan het handboek Christelijk leraarschap. In dit boek, dat in 2020 zal verschijnen, wordt veel van het Driestareigen gedachtengoed op het gebied van leraarschap grondig samengevat.

  • Vier nieuwe uitgaven in onze webwinkel

    De afgelopen maanden hebben wij vier nieuwe boeken uitgegeven rondom uiteenlopende thema's. Verwerkingsboek voor nieuwkomers, prentenboek rondom mediawijsheid, boek rond persoonsvorming en een praktisch boek om waarde(n)vol onderwijs te geven. Bestel de boeken in onze webwinkel!

  • Hoe leren leerlingen de werkelijkheid kennen? - deel 5

    In het jubileumjaar van de Driestar (75 jaar) werkt het onderzoekscentrum aan het handboek Christelijk leraarschap. In dit boek, dat in 2020 zal verschijnen, wordt veel van het Driestareigen gedachtegoed op het gebied van leraarschap grondig samengevat.

Lees meer nieuws ›

Blogs

    Bekijk alle blogs ›