Identiteit van de leerling

Als we nadenken over de identiteit van de school, hebben we uiteindelijk altijd de vorming van de leerling op het oog.

De identiteit van de school krijgt concreet vorm als we nadenken over de levensbeschouwelijke en morele vorming van onze kinderen.
E. (Elsbeth) Visser

Onderwijsadviseur
Docent master Leren en innoveren

Telefoon:
0182-540387 0182-540387
LinkedIn:

Nieuws

  • Bestaat een christelijke les? - deel 3

    In het jubileumjaar van de Driestar (75 jaar) werkt het onderzoekscentrum aan het handboek Christelijk leraarschap. In dit boek, dat in 2020 zal verschijnen, wordt veel van het Driestareigen gedachtengoed op het gebied van leraarschap grondig samengevat.

  • Wat verstaan we onder schoolonderwijs?- deel 4

    In het jubileumjaar van de Driestar (75 jaar) werkt het onderzoekscentrum aan het handboek Christelijk leraarschap. In dit boek, dat in 2020 zal verschijnen, wordt veel van het Driestareigen gedachtengoed op het gebied van leraarschap grondig samengevat.

  • De ideale wereld

    Hoe zou de ideale wereld eruit zien, als je alles zou mogen bepalen? Met het burgerschapsspel Terra Nova Minimaatschappij sta je aan het roer van een nieuwe samenleving. Jouw team bestuurt een eiland waar niets vaststaat en alles wordt bevraagd. Het lot van de eilandbewoners ligt in jullie handen.

Lees meer nieuws ›

Blogs

    Bekijk alle blogs ›